“How to learn” – wypracowanie po angielsku.

Fragment "How to learn" - wypracowanie po angielsku, ale w tłumaczeniu na język polski. Dzięki temu tłumaczeniu tekst w języku angielskim nie jest opublikowany w internecie.


"(...) Ćwiczenia mogą poprawić nasze umiejętności uczenia się, ale taki trening daje lepsze wyniki, jeśli jest się dzieckiem. To dlatego nauczyciele w szkole zadają nam uczenie się wierszy na pamięć. Później proces uczenia się i zapamiętywania staje się coraz trudniejszy. Ale nie niemożliwy!

W późniejszym wieku ważne jest by trenować nasz mózg i naszą pamięć. Starsi ludzie powinni rozwiązywać krzyżówki lub grać w gry planszowe, które wymagają myślenia i planowania i w ten sposób ćwiczyć swój umysł. To zapobiega starzeniu się, utracie pamięci i w pewien sposób stać się zależnymi od innych."


Całe wypracowanie w języku angielskim zawiera 261 słów.

How to learn.

Often we do not use all the facilities of our brain in the process of learning. In fact we use only a small amount of the brain’s capacity and possibilities. To memorize effectively we should control our intellectual processes. We should select what is worth remembering and what is not worth it. Such a selection is very important. Then, the chance of preserving data in our memory is higher. We ought to concentrate only on the facts we want to keep in mind. While learning it is good to associate the facts or data with pictures in our imagination. For instance, to remember a name we associate it with an object.

Even if we have memorized something, it is important to revise it from time to time. Without refreshing our memories, they will be wiped out. If we do not revise the fact, after some time we will not remember it, the information will be completely lost. Training can improve our ability to learn but such training gives the best results when we are children. That is why the teachers at school ask us to learn poems by heart. Unfortunately, later on, the process of learning and memorizing becomes harder and more difficult. But not impossible!

At a later age it is also important to train our brain and our memories. Older people should solve crosswords or play some board games which involve thinking and planning ,and therefore train their brain. It prevents them from getting old, loosing their memories and become at some point dependant to others.

Księżna Odrowążowa – charakterystyka postaci, S. Żeromskiego, wypracowanie
Jedną z bohaterek występujących w powieści „Wierna rzeka” S. Żeromskiego była księżna Odrowążowa. Była ona zamożną kobietą, która poświęciła...
Niewidoma dziewczynka – charakterystyka bohaterki „Katarynki” B. Prusa
Wypracowanie dotyczy niewidomej dziewczynki, bohaterki noweli „Katarynka” autorstwa B. Prusa i stanowi jej charakterystykę. Dziewczynka mieszkała...
Marian Pietrzyk – charakterystyka postaci, „Ten obcy”
Marian Pietrzyk był jednym z bohaterów książki pod tytułem „Ten obcy” napisanej przez I. Jurgielewiczową. Wychowywał się w pełnej i kochającej...
Ged – charakterystyka postaci U. Le Guin, „czarnoksiężnik z Archipelagu”
Głównym bohaterem powieści U. le Guin pod tytułem „Czarnoksiężnik z Archipelagu” był Ged. Chłopiec przyszedł na świat w wiosce Dziesięć Olch...
„Zamiast felietonu” Wisława Szamborska – interpretacja wiersza
Interpretacja utworu „ Zamiast felietonu” Wisławy Szymborskiej Wisława Szymborska to wybitna pisarka, laureatka nagrody Nobla oraz autorka wielu...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *