Konkurs dla animatorów lokalnych

Rozpoczęła się piąta edycja konkursu dla animatorów społecznych imienia Heleny Radlińskiej. Konkurs jest organizowany przez Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Europejskiego Funduszu Społecznego. Organizatorzy konkursu pragną pokazać zarówno ludzi, którzy działają w środowiskach lokalnych, jak i promować animacyjne sposoby pracy w środowiskach lokalnych oraz wraz ze społecznością lokalną.

Pomysł na przeprowadzanie tego rodzaju konkursu pojawił się w celu wspierania działalności animatorów i animatorek społecznych. Osoby takie jak animatorzy przyczyniają się swoją pracą oraz postawą do wszechstronnego rozwoju społeczności lokalnych. Patronką konkursu jest Helena Radlińska, osoba wielce zasłużona, która stworzyła pedagogikę społeczną w Polsce. Helena Radlińska jak nikt inny wiedziała że animatorzy społeczni są bardzo potrzebni aby społeczność lokalna mogła się rozwijać. W konkursie biorą udział animatorzy zgłoszeni przez organizacje, instytucje i grupy społeczne. Nagroda imienia Heleny Radlińskiej jest przyznawana jeden raz w roku i do tej pory otrzymało ją 39 osób. Kandydaci do nagrody są oceniani na podstawie zgłoszeń i rekomendacji. Przede wszystkim brane są pod uwagę takie czynniki jak: pobudzanie aktywności osób, grup i instytucji w przestrzeni publicznej, ożywianie społeczności lokalnej, inicjowanie różnego rodzaju działań, pracowanie w środowisku lokalnym na rzecz wspólnego dobra, angażowanie, ułatwianie, edukowanie, zachęcenie, wyrównywanie szans, wzmacnianie, ewaluowanie, mierzenie zmiany społecznej. Zgłoszenia kandydatów do konkursu będą przyjmowane do 15 czerwca 2012 roku. Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na www.cal.org.pl . Wszystkim animatorom życzymy powodzenia w pretendowaniu do nagrody imienia Heleny Radlińskiej.

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *