„Wygraj sukces” konkurs piosenki

Tarnobrzeski Dom Kultury jest organizatorem 17 już edycji konkursu piosenki pod tytułem „Wygraj sukces”. Konkurs skierowany jest do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym od szkół podstawowych do ponadgimnazjalnych. Celem konkursu jest przedstawienie, popularyzacja i promocja twórczości solistów śpiewu oraz promocja twórczości instruktorów śpiewu. Konkurs odbywa się w czterech kategoriach wiekowych. Pierwsza kategoria to klasy szkół podstawowych od 0 do 3. Druga kategoria to klasy od 4 do 6 szkół podstawowych. Trzecia kategoria to uczniowie gimnazjów i wreszcie czwarta kategoria to uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. Każdy wokalista ma do zaprezentowania dwie piosenki w języku polskim, w tym jedna jest obowiązkowa. Ma do wyboru jedną piosenkę z dotychczas wydanych płyt konkursu „Wygraj sukces”.

 

Konkurs jest przeprowadzany w trzech etapach. Pierwszy etap to eliminacje wstępne, które będą przeprowadzone w dniach od 17 do 25 marca 2012 roku w ośrodkach na terenie całego kraju. Drugi etap konkursu to eliminacje regionalne, które odbędą się od 16 kwietnia do 13 maja 2012 roku. Trzeci etap konkursu to finał. Finał odbędzie się w Tarnobrzeskim Domu Kultury w dniach od 7 do 9 czerwca 2012 roku. W konkursie przyznane zostaną nagrody. W każdej kategorii wiekowej przyznane będą nagrody rzeczowe a zdobywca Grand Prix konkursu otrzyma nagrodę w postaci wycieczki do Eurodisneylandu we Francji, na którą uda się wraz ze swoim instruktorem. Nagroda Grand Prix prezentuje się naprawdę interesująco. Zgłoszeń do konkursu można dokonać wyłącznie za pośrednictwem specjalnego formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej konkursu. Więcej informacji o konkursie i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej konkursu pod www.wygrajsukces.com.pl . Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego 2012 roku, jest to termin nieprzekraczalny.

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *