Najpierw kurs językowy, potem wakacje

Znajomość języka obcego przydaje się w wielu sytuacjach, np. podczas wakacji za granicą, zwłaszcza że Polacy coraz chętniej spędzają wczasy czy ferie w innych krajach, a z tubylcami trzeba się jakoś porozumieć.

 

Znajomość języka obcego przydaje się w wielu sytuacjach, np. podczas wakacji za granicą, zwłaszcza że Polacy coraz chętniej spędzają wczasy czy ferie w innych krajach, a z tubylcami trzeba się jakoś porozumieć.

Wśród najpopularniejszych kierunków wakacyjnych wyjazdów Polaków są takie kraje jak Chorwacja, Austria, Hiszpania, Grecja, Turcja, Wielka Brytania, ale także i najdalsze zakątki świata, jak Egipt, Tunezja, Stany Zjednoczone, Argentyna czy Republika Południowej Afryki. W przypadku zagranicznych wyjazdów pojawiają się różne bariery, a największą z nich jest z pewnością bariera językowa. Pierwsza podróż do nieznanego kraju zawsze budzi lekkie obawy – jak się dogadamy na lotnisku i w hotelu, jak poradzimy sobie robiąc zakupy w sklepie, zamawiając danie w restauracji czy w razie ewentualnej wizyty u lekarza lub na posterunku policji, czego nikomu oczywiście nie życzymy. Trzeba jednak pamiętać, że w czasie wakacji mogą zdarzyć się nieprzewidziane sytuacje jak np. zagubienie bagażu, choroba. Dobrze jest więc znać któryś z uniwersalnych języków obcych – angielski lub niemiecki.

Przed wyjazdem na wczasy zagraniczne rozsądnym pomysłem jest kupno słownika, ale jeszcze lepszym kurs językowy takie jak na http://www.kursy24h.pl/oferty/kat_jezykowe/ . Na kursie nauczymy się podstawowych zwrotów, dzięki czemu podczas wakacji nie powinniśmy mieć problemów z kupnem biletów do parku rozrywki, na koncert, do klubu muzycznego czy na basen. Kursy językowe prowadzone są przez profesjonalnych (i zazwyczaj dobrze opłacanych) trenerów, dzięki czemu można liczyć na wysoki poziom nauczania. Szkoły językowe przeznaczone są dla każdego, kto wyraża chęć nauki obecnego języka – młodzieży i dorosłych. Jeśli pieniądze nie stanowią problemu, można zainwestować nawet w intensywny kurs językowy poza granicami naszego kraju – np. w Anglii, Francji czy we Włoszech. Nie tylko podszlifujemy język, ale zwiedzimy kraj oraz poznamy zwyczaje tamtejszych mieszkańców. Nie od dziś wiadomo, że języka obcego najlepiej uczyć się w danym kraju – nie tylko na kursie, ale podczas rozmów z ludźmi, zakupów w sklepie czy oglądając lokalne programy telewizyjne. Zdecydowanie tańszym rozwiązaniem będzie szkolenie e-learning, które pozwala na naukę w zaciszu własnego mieszkania.  Kurs językowy online z pewnością nie będzie stratą czasu, trzeba tylko zaopatrzyć się w książki czy chociaż darmowe ebooki do nauki.

Wyjazd na wakacje za granicę motywuje do nauki języka, jednak angielskiego czy niemieckiego warto uczyć się nawet jeśli nie mamy w planach dalekiej podróży. Każdy znaczący pracodawca zwraca uwagę na znajomość języka obcego, a w przypadku prestiżowych stanowisk wymagane są nawet dwa języki. W szkole niestety trudno dobrze opanować język obcy – jeśli mamy taki zamiar, bez kursów i nauki „na własną rękę” się nie obejdzie. Młodzi ludzie i tak mają większe możliwości, niektórzy z nich łączą bowiem swój styl życia z nauką języka – czytając obcojęzyczną literaturę, grając w gry komputerowe czy choćby słuchając muzyki zagranicznych wykonawców. Wielu z nich planuje pracę w innym kraju, a bez znajomości języka może być w tej kwestii bardzo trudno.  Reasumując – warto się uczyć języka obcego – nawet jeśli najbliższe wakacje spędzimy w kraju!

 

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *