Konkurs wiedzy o bankach

Konkurs wiedzy o bankach jest organizowany po raz szósty przez Stowarzyszenie Wiedzy Ekonomicznej i Obywatelskiej „S”. konkurs ma zasięg ogólnopolski. Jest to impreza szczególnie hołdująca praktycznej wiedzy ekonomicznej, szczególnie przydatna wśród młodych ludzi naszego społeczeństwa z uwagi na znaczenie wiedzy ekonomicznej we współczesnym świecie. Należy żywić nadzieję że konkurs ten spotka się z żywym i szerokim odbiorem.

Tematem konkursu w tym roku są instytucje bankowe – Narodowy Bank Polski, Biuro Informacji Kredytowej i Europejski Bank Centralny. Nadrzędnym celem konkursu jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat bankowości. Dodatkowe cele to promocja bankowości, dokonywanie płatności bezgotówkowych. Najistotniejszym celem jest natomiast wyłonienie młodzieży o ponadprzeciętnych umiejętnościach i wiedzy z zakresu ekonomii, dotyczącej skomplikowanej materii funkcjonowania banków. Konkurs jest zorganizowany w systemie trzech etapów. Pierwszy etap to eliminacje szkolne. Drugi etap to eliminacje okręgowe i trzeci etap to eliminacje centralne. Konkurs jest skierowany do uczniów wszystkich typów szkół ponadgimnazjalnych i szkół średnich dla młodzieży dających możliwość uzyskania matury. Do konkursu można się zarejestrować do dnia 20 lutego 2012 roku. W toku konkursu zostaną wyłonieni, w następujących po sobie trzech etapach, najlepsi uczestnicy. Dla najlepszych uczestników przewidziano atrakcyjne nagrody pieniężne. Finał konkursu odbędzie się w Gnieźnie w dniach 21 – 22 kwietnia 2012 roku. Więcej informacji o konkursie pod adresem internetowym www.konkursbankowy.pl . Wszystkim młodym ekonomistom i bankowcom życzymy powodzenia w konkursie.

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *