Konkurs na opowiadanie sportowe

Polski Komitet Olimpijski jest twórcą i organizatorem konkursu dla młodzieży na opowiadanie sportowe. W konkursie odbywającym się w roku 2012 mamy już do czynienia z dwudziestą drugą jego edycją. Konkurs jest skierowany do młodzieży ze szkół podstawowych (klasy od IV do VI) i gimnazjów. Jest to bardziej konkretnie konkurs na opowiadanie o tematyce olimpijskiej imienia Jana Parandowskiego. Cele konkursu są bardzo szczytne. Wzbudzenie zainteresowania wśród młodzieży letnimi i zimowymi igrzyskami olimpijskimi. Propagowanie zainteresowań sportowych wśród młodzieży. Promowanie zachowań fair play a także poszerzanie zainteresowań względem idei olimpijskiej.

 

Konkurs jest rozgrywany w odpowiednich grupach wiekowych: dla szkół podstawowych i gimnazjów. Każdy uczestnik z takiej grupy wiekowej może zgłosić do konkursu po dwa opowiadania. Każde takie opowiadanie powinno być napisane przez danego ucznia samodzielnie w dowolnie wybranej formie artystycznej i powinno prezentować przynajmniej jedną z niżej przedstawionych wartości. Wartość zasad fair play i szacunku dla innych. Wartość radości z wysiłku i zwycięstwa nad sobą samym. Wartość osiągania równowagi pomiędzy ciałem a umysłem. Opowiadanie może być przedstawieniem własnych doświadczeń z boiska lub fabularyzacją losów wielkich zwycięzców albo przegranych. W konkursie organizowanym przez Polski Komitet Olimpijski przewidziano nagrody i dyplomy dla najlepszych uczestników oraz ich nauczycieli – opiekunów. Najlepsze prace mogą także zostać wykorzystane w propagowaniu idei olimpijskiej oraz zamieszczone w książce prezentującej osiągnięcia konkursu. Prace konkursowe będą oceniane przez jury złożone z polonistów, dziennikarzy i przedstawicieli organizatora. Wręczenie nagród i dyplomów będzie maiło miejsce w czerwcu 2012 roku. Więcej informacji o konkursie można uzyskać na stronie internetowej www.pkol.pl . Wszystkim uczestnikom konkursu życzymy powodzenia w rywalizacji konkursowej.

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *