Konkurs na gadżet ETNO

Fundacja Animacja jest organizatorem konkursu na kolekcjonerski gadżet piłkarski ETNO 2012. konkurs jest całkiem otwarty dla wszystkich zawodowo i hobbystycznie zajmujących się projektowaniem i wykonywaniem niewielkich designerskich przedmiotów. Przedmioty te to mogą być: figurki kolekcjonerskie, futerały na iPoda, książki przestrzenne i wiele innych przedmiotów jakie tylko podpowie nam wyobraźnia. Konkurs jest imprezą towarzyszącą Festiwalowi Kultury Piłkarskiej ETNO 2012 związanym z mistrzostwami piłki nożnej Europy Euro 2012, które jak wiemy odbywają się w tym roku w Polsce i na Ukrainie.

 

Cele konkursu to: Wyłonienie zwycięskich gadżetów związanych z kulturą piłkarską w związku z odbywającymi się tego roku mistrzostwami Euro 2012. Podkreślenie więzi łączących Polskę i Ukrainę poprzez nawiązanie do ikonografii grup etnicznych zamieszkujących Polsko – Ukraińskie pogranicze. Przykładem takiej grupy etnicznej mogą być Rusini Karpaccy. Dalej popularyzacja wysokiej jakości wzornictwa i poszukiwanie niebanalnych, oryginalnych form. Do konkursu każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie do pięciu prac, również rozumianych jako seria wspólnych elementów. Każda zgłszona praca musi także spełniać kryteria wielkościowe, to jest rozmiar 1,5 metra na 1 metr na 1 metr i ciężar do 15 kg. Mile widziane są przedmioty niewielkich rozmiarów do wysokości 30 cm. Nie wielkość się liczy ale głównie pomysł i wykonanie. Warunkiem konicznym do udziału pracy w konkursie jest jej nawiązywanie do piłki nożnej, zwłaszcza zaś rozgrywek piłkarskich na boiskach trawiastych, rytuałów, wyglądu zawodników, sędziów oraz kibiców. W konkursie przyznane zostaną nagrody w dwóch kategoriach; publiczności i jury konkursu. Prace na konkurs mogą być nadsyłane do dnia 22 maja 2012 roku. Więcej o konkursie ETNO 2012 na stronie internetowej www.etno2012.com .

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Na czym polega kasyno bez weryfikacji?

W dzisiejszym świecie hazardu online coraz popularniejsze stają się kasyna bez weryfikacji. Ten rodzaj kasyn przyciąga graczy swoją prostotą i wygodą, oferując doświadczenie hazardowe bez konieczności przechodzenia przez procedurę weryfikacji tożsamości. Jednak na co można

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *