Konkurs – My Aktywni Kreatywni

Dzięki firmie zarządzającej parkiem rozrywki i edukacji Dream Park w miejscowości Ochaby mamy konkurs, do którego zaproszeni są uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów. Konkurs ten prezentuje się interesująco dla młodych uczniów i zapewnia fajne nagrody. Z tego powodu bezwzględnie konieczne jest spróbowanie szans w tym przedsięwzięciu. Istotną atrakcją jest fakt, że oprócz nagród dla najlepszych przewidziane są nagrody dla wszystkich uczestników konkursu. Konkurs pod nazwą – My – Aktywni – Kreatywni jest grą zespołową, biorą w nim udział zespoły klasowe i nagrody są takie aby ucieszyć całą klasę.

W konkursie, jak powiedzieliśmy wcześniej, mogą brać uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych. Wszyscy uczestnicy konkursu podzieleni zostaną na grupy wiekowe i tym grupom przydzielone odpowiednie zadania. Pierwsza grupę stanowią uczniowie klas od I do III szkół podstawowych, drugą grupę stanowią uczniowie klas od I do III szkół podstawowych z placówek integracyjnych i specjalnych. Zadanie dla tych dwóch grup jest zatytułowane; „Gdyby dzisiaj żyły dinozaury”. Jest to zadanie plastyczne i polega na wykonaniu prac w dowolnej technice plastycznej na formacie A1. Trzecią grupę zawodników stanowią uczniowie klas od IV do VI szkół podstawowych a czwartą uczniowie klas od IV do VI z placówek integracyjnych i specjalnych. Zadaniem dla tych grup jest stworzenie pracy plastycznej pod tytułem; „Pocztówka z Dream Parku”. Prace mogą być wykonane dowolną techniką w tym również z pomocą komputera na formacie A 4. Piątą grupę zawodników konkursu tworzą uczniowie szkół gimnazjalnych. Zadaniem dla piątej grupy jest stworzenie pracy pisemnej. Temat pracy jest następujący; „Opisanie własnej, nieautentycznej historii powstania zabytku, którego miniatura znajduje się w parku edukacji i rozrywki Dream Park w Ochabach.” Ta pisemna praca może być napisana w formie: opowiadania, anegdoty, legendy. Objętość pracy pisemnej ogranicza się do dwóch stron formatu A 4 zapisanego standardową czcionką Times New Roman o wielkości 12 punktów. Szóstą grupę zawodników w konkursie tworzą uczniowie szkół gimnazjalnych z placówek integracyjnych i specjalnych. Szósta grupa ma za zadanie wykonanie pracy plastycznej. Temat pracy to; „Gdybym był architektem… narysować nieistniejącą – własnego pomysłu – budowlę o cechach charakterystycznych dla danego stylu architektonicznego (do wyboru przez uczestnika) np. Barok, Gotyk, Klasycyzm, Modernizm.” Prace mogą być wykonane dowolną techniką plastyczną na papierze o wymiarze A 1.

Dla każdej grupy uczestników przewidziana jest nagroda główna dla najlepszej pracy konkursowej. W sumie zatem mamy sześć nagród głównych. Nagrodami głównymi są bezpłatne wstępy dla całych klas na teren Parku rozrywki i edukacji Dream Park w Ochabach i korzystanie bezpłatne ze wszystkich dostępnych atrakcji. Poza tym wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają wstęp do parku z 20 procentową zniżką. W zakres atrakcji w parku Dream Park wchodzą: lekcja edukacyjna z wybranego tematu (zabytki, prehistoria), zwiedzanie parku miniatur oraz dinozaurów z przewodnikiem, zwiedzanie pierwszego w Europie Oceanarium Prehistorycznego, korzystanie z parku linowego, seans w kinie 6 D, korzystanie z kul sferycznych oraz korzystanie z placów zabaw, dmuchańców. Konkurs trwa do dnia 28 lutego 2012 roku. Więcej informacji na temat konkursu na stronie www.dream-park.pl oraz pod adresem e-mail biuro@dream-prak.pl . Wszystkim chętnym do wzięcia udziału w konkursie życzymy powodzenia i świetnej oraz ciekawej zabawy w parku.

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *