Konkurs Mikołajkowy

Konkurs Mikołajkowy trwa od 1 grudnia do 18 grudnia i jest organizowany przez organizatora społecznej kampanii – Tak dla Zdrowia. Kreatywność sprzyja zdrowiu dlatego organizator zachęca do udziału dzieci i ich rodziców do wykazania swojej kreatywności i pokazania jej w ramach konkursu. Konkurs na Mikołajki skierowany jest do młodszych dzieci, które mają za zadanie napisać list do Mikołaja z życzeniem co do świątecznego prezentu i opisać lub namalować swoje gwiazdkowe marzenie.

 

Celem konkursu jest rozbudzenie i przedstawienie twórczej aktywności literackiej i plastycznej wśród dzieci. Konkurs skierowany jest do dzieci do 10 tego roku życia i z tego powodu zgłoszenia do konkursu powinny być dokonywane przez rodziców. Zgłoszenia nadsyłać należy na adres e-mail redakcja@takdlazdrowia.pl , w formie skanu, pliku Word, fotografii. Udział w konkursie to na pewno będzie wielkie przeżycie dla dzieci i dobra zabawa. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziano na 19 grudnia 2011 roku. Będzie ono miało miejsce na łamach portalu Tak dla Zdrowia pod adresem internetowym www.takdlazdrowia.pl . W tytule zgłoszenia trzeba uczynić dopisek – Konkurs Mikołajkowy , konkurs dla dzieci do 10 tego roku życia. Do listu do św. Mikołaja trzeba załączyć zgłoszeniową metryczkę z podanymi: imieniem i nazwiskiem dziecka, imieniem i nazwiskiem rodzica zgłaszającego, adresem zamieszkania, numerem telefonu i adresem e-mail.

Na czym polega kasyno bez weryfikacji?

W dzisiejszym świecie hazardu online coraz popularniejsze stają się kasyna bez weryfikacji. Ten rodzaj kasyn przyciąga graczy swoją prostotą i wygodą, oferując doświadczenie hazardowe bez konieczności przechodzenia przez procedurę weryfikacji tożsamości. Jednak na co można

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *