Konkurs Mickiewiczowski Adamus

Liceum Ogólnokształcące imienia Adama Mickiewicza w Górze jest organizatorem ogólnopolskiego konkursu Mickiewiczowksiego pod nazwą Adamus. Współorganizatorem jest także starostwo powiatowe w Górze. Konkurs jest ogólnokrajowy i przeznaczony dla uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. W roku 2011 jest to obecnie już 11 edycja tego konkursu. Zatem organizatorzy posiadają doświadczenie a konkurs wzbudza zainteresowanie wśród szkół i młodzieży.

 

Celem jaki postawili sobie organizatorzy w konkursie jest oczywiście propagowanie wiedzy o jednym z najlepszych polskim poecie Adamie Mickiewiczu ale drugim, nie mniej ważnym celem, jest upowszechnianie zdolności twórczych wśród młodzieży. Konkurs ma dwie kategorie. Kategoria recytatorska skierowana jest do uczestników chcących się zmierzyć z prezentacją jednego z dzieł lub fragmentu dzieła Adama Mickiewicza. Druga kategoria konkursu to kategoria plastyczna. Technika wykonania pracy plastycznej jest dowolna a warunkiem udziału jest związek tej pracy plastycznej z twórczością A. Mickiewicza. W kategorii recytatorskiej należy dokonać nagrania recytacji na nośniku takim jak płyta CD. prac w obu kategoriach konkursu trzeba wysłać na adres Liceum Ogólnokształcącego , Góra 56 – 200 ul. Szkolna 1, Województwo Dolnośląskie. Prace konkursowe przesyłać można do 20 listopada 2011 roku. W konkursie przewidziano nagrody, za zajęcie pierwszego miejsca pieniężną w wysokości 500 złotych i nagrody rzeczowe, dyplomy oraz podziękowania dla finalistów. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się w dniu 2 grudnia 2011 roku, w dniu patrona szkoły.

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *