3 pytania, które chcielibyście zadać o zabieg powiększania ust

Każdy z nas widział choć raz ofiarę nieudanego zabiegu powiększania ust. Nienaturalny wygląd lub widoczne krzywizny, mimo że realnie są rzadkim efektem zabiegów powiększania ust, najczęściej stają nam przed oczami, gdy zastanawiamy się nad skorzystaniem z usług kosmetyczki lub chirurga plastycznego. Warto więc przyjrzeć się bliżej, jak tak naprawdę wygląda zabieg powiększania ust i co nas może czekać po zdjęciu opatrunku.

Czy usta po zabiegu będą wyglądały naturalnie?

Jedna z największych obaw, która towarzyszy pacjentkom zgłaszającym się na zabieg powiększania ust, dotyczy tego, czy po zabiegu usta będą wyglądały naturalnie. Tak naprawdę jest to najmniej uzasadniona obawa, bo kwas hialuronowy, czyli substancję służącą powiększeniu ust, można dawkować w minimalnych ilościach. W ten sposób, samodzielnie decydujemy o tym, jaki efekt da wstrzyknięcie wypełniacza. Zwykle pacjentki, które są niezwykle zachowawcze na początku, szybko wracają na poprawkę i zwiększenie dawki. Zabieg może ograniczać się jedynie do lekkiego podniesienia kącików ust lub do subtelnego wymodelowania górnej wargi. Zdarza się również, że pacjenci zgłaszają się do gabinetu jedynie w celu poprawienia nawilżenia oraz jędrności zwiotczałej ust i efekt, który tym sposobem osiągają, daje im odświeżające poczucie poprawienia urody.

Czy zabieg powiększania ust boli?

Kwestię bólu przy zabiegu powiększania ust można porównać do problemu bólu porodowego – dla jednych jest on akceptowalny i przynosi w efekcie pozytywny rezultat, dla innych natomiast będzie traumatycznym przeżyciem, którego na pewno nikt nie chciałby powtarzać. O tym, czy zabieg będzie bolał decyduje w dużej mierze doświadczenie osoby, która wykonuje wstrzyknięcie. Nie zapominajmy również o tym, że w okolicach wstrzyknięcia wprowadza się wcześniej miejscowo działający środek przeciwbólowy. Może to być krem lub preparat ze znieczuleniem nasiękowym. Dodatkowo, podaje się środek lidokainy, który zwiększa komfort zabiegu. Nie używa się znieczulenia dentystycznego, bo powoduje duży obrzęk.

Czy raz przeprowadzony zabieg powiększania ust trzeba powtarzać przez całe życie?

Nie. Zabieg może zostać przeprowadzony tylko raz w życiu, a po wchłonięciu się wypełniacza, usta wracają do swojego naturalnego rozmiaru i kształtu po kilku miesiącach. Efekt wypełniania ust kwasem hialuronowym utrzymuje się od pół do pełnego roku. Długość trwania tego czasu zależy od cech osobniczych, ale też np. od tego, czy palimy papierosy (u palaczy efekt zabiegu zniesiony zostaje dużo szybciej).

Podsumowanie

Wszystkich tych problemów unikniemy, gdy zdecydujemy się na powiększanie ust Siedlce u lekarza, w profesjonalnym gabinecie lub w klinice medycyny estetycznej. Tylko osoba, która ma doświadczenie i które ma merytoryczną wiedzę na temat funkcjonowania naszego organizmu Będzie w stanie odpowiednio dobrać dawkę preparatu do naturalnego rozmiaru ust. Tylko profesjonalista będzie w stanie fachowo ocenić stan naszego zdrowia i wychwycić przeciwwskazania do podania kwasu hialuronowego. Wystrzegajmy się więc korzystania z kwasu samodzielnie oraz z bazowania na przypadkowych wykonawcach tego typu zabiegów.

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Zadbaj o wygląd stoiska lub biura. Postaw stylowy stojak na ulotki

Planujesz zamówić materiały reklamowe zachwalające ofertę firmy? Stojak na ulotki jest nie tylko efektowną, ale i praktyczną metodą prezentacji tego rodzaju informatorów. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na targach handlowych, w punktach usługowych (banki, biura podróży)

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *