Archiwa

Co to jest marketing relacji?

Komunikacja dwukierunkowa jest kolejnym ważnym elementem. Otwarte kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, e-mail, czy nawet bezpośredni kontakt telefoniczny, pozwalają nie tylko przekazywać informacje klientom, ale także otrzymywać od nich cenne opinie. Na przykład, aktywna …

Czytaj więcej

Marka własna – czym jest, wyjaśnienia

Marka własna, znana również jako sklepowa, odnosi się do produktów, które są produkowane i sprzedawane wyłącznie przez jedną firmę detaliczną. Te produkty są zwykle wytwarzane przez zewnętrznych producentów, ale sprzedawane pod marką i logotypem sprzedawcy …

Czytaj więcej

SEO, czyli Search Engine Optimization

SEO, czyli Search Engine Optimization, to nic innego jak sztuka i nauka jednocześnie, której celem jest sprawienie, by strony internetowe lśniły jak gwiazdy na nocnym niebie cyfrowego świata. Wyobraź sobie SEO jako tajemniczego ogrodnika, który …

Czytaj więcej

RankBrain

RankBrain, zaawansowany system sztucznej inteligencji opracowany przez Google, odgrywa niezwykle istotną rolę w procesie określania pozycji stron internetowych w wynikach wyszukiwania (SERP – Search Engine Results Page). Jako jeden z trzech głównych modeli głębokiego uczenia …

Czytaj więcej

Marketing, podstawowe informacje

Marketing to inaczej aktywny handel, który charakteryzuje się tym, że wychodzi naprzeciw potrzebom każdego klienta. Aby zabieg ten był owocny stosuje się taktyki pozwalające odgadnąć skryte potrzeby klienta, uświadomić i pobudzić potencjalnego nabywcę, by w …

Czytaj więcej