adblast.com – rewolucja w reklamie internetowej

Cztery kanały komunikacji internetowej – display, social, search i mobile w jednym miejscu, prosty w obsłudze interfejs, a co najważniejsze optymalizacja wydatków na reklamę w sieci – to wszystko oferuje adblast. Innowacyjna platforma debiutuje na polskim rynku od października tego roku.

adblastjest projektem warszawskiego domu mediowego Infinity Media. Idea interaktywnej platformy do koordynacji działań reklamowych w sieci, powstała dwa lata temu. „Firma Infinity Media, chcąc rywalizować z konkurencją na szybko rozwijającym się rynku reklamy w Polsce, ale także poza granicami kraju, poszerza swoją ofertę oraz szuka nowych rozwiązań. Wspólnie z partnerami, podjęliśmy decyzję o opracowaniu i wdrożeniu platformy B2B, do prowadzenia zintegrowanych kampanii marketingowych.” – tłumaczy Magdalena Kaczor, Interactive Media Director w Infinity Media.


Koncepcja adblast’a opiera się na integracji czterech kanałów komunikacji internetowej: display, search, mobile oraz social. Dzięki powiązaniu różnych systemów informatycznych służących do zakupu i realizacji kampanii we wszystkich kanałach Internetowych, powstał jeden, prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs. „Niekwestionowaną zaletą adblast’a jest funkcjonalność. Użytkownik zarządza kampaniami w czterech kanałach jednocześnie, w czasie rzeczywistym. Tym samym oszczędza czas potrzebny na start oraz prowadzenie kampanii w poszczególnych kanałach, a także znacząco optymalizuje wydatki na reklamę w Internecie” – dodaje Magdalena Kaczor.


Za skuteczność i powodzenie adblast’a przemawiają nie tylko nowoczesne i autorskie technologie, Catvertiser, AdCarousel czy adform, ale też eksperci, którzy pracują dla partnerów Infinity Media. Zespół adblast to profesjonaliści, związani od kilkunastu lat z rynkiem medialnym w Polsce. Eksperci adblast’a to m. in. Paweł Karaś z Mint Media, Bartosz Drozdowski z Mobile Rockets, Adrian Radomski z Result Media oraz Magdalena Kaczor z Infinity Media.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (PO IG, Fundusze Europejskie – dla rozwoju innowacyjnej gospodarki).

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.adblast.com

 

5 kroków, by skutecznie poprawić komunikację w związku

Komunikacja jest fundamentem każdego udanego związku. To dzięki niej partnerzy mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby, radzić sobie z konfliktami i budować wzajemne zaufanie. Niestety, w codziennym pośpiechu, stresie i natłoku obowiązków komunikacja często schodzi na

Drewniane meble w ogrodzie – nie tylko styl, ale i inwestycja na lata

Meble ogrodowe są kluczowym elementem aranżacji każdego przydomowego otoczenia. Wśród różnych dostępnych materiałów, takich jak plastik, metal czy technorattan, to właśnie drewniane meble wyróżniają się szczególną estetyką, trwałością i ponadczasowym urokiem. Wybór drewna to jednak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *