Konkurs języki Europy

Stowarzyszenie PASE oraz szkoła języka angielskiego House of English są organizatorami konkursu językowego pod tytułem „Języki Europy potrzebne od zaraz”. Organizatorzy wystosowują zaproszenie do konkursu dla dzieci i młodzieży w wieku od 13 lat. Uczestnicy konkursu będą oceniani w dwóch kategoriach wiekowych; od 13 do 17 lat oraz w wieku powyżej 17 lat. W konkursie można uczestniczyć indywidualnie lub w grupach po maksymalnie 5 osób. Konkurs jest konkursem filmowym.

Głównym celem konkursu jest uświadomienie potrzeby uczenia się i znajomości języków obcych. Promowanie i wskazywanie korzyści płynących z faktu znajomości języków obcych w obecnych czasach to niezmiernie istotna sprawa. Stowarzyszenie PASE i szkoła języka angielskiego House of English pokładają wiarę w to, że konkurs w praktyczny i przyjazny sposób przekona młodych ludzi do tego, że znajomość języków obcych to podstawa i czas poświęcony na naukę języków to doskonała inwestycja na całe życie. W celu wzięcia udziału w konkursie należy przygotować filmik reklamowy o tematyce, ogólnie rzecz biorąc, nieznajomości i znajomości języków obcych. Dokładnie tematy w konkursie są dwa a mianowicie; –  brak znajomości języków lub ich zbyt słaba znajomość przyczyną nieporozumień, niezręcznych lub śmiesznych sytuacji w życiu prywatnym i zawodowym, oraz – bohaterowie filmiku reklamowego tracą biznesową szansę na skutek nieznajomości języków i / lub odzyskują ją po nadrobieniu braków językowych. Trzeba powiedzieć , że są to wdzięczne tematy na konkursowe filmiki. Morałem wypływającym z filmików powinien być następujący; Ucz się języków, język to podstawa. Treść filmików reklamowych może mieć charakter komediowy lub poważny. Jury powołane przez organizatorów po zgłoszeniu filmików dokona wyboru zwycięzców. Kryteria wyboru zwycięzców to – poprawność językowa, spełnienie wymogów regulaminu, zgodność treści z myślą przewodnią konkursu, pomysłowość i innowacyjność w podejściu do tematu konkursu oraz jakość nagrania i montażu filmu. Autorzy najlepszych filmików wybranych do grona laureatów liczyć mogą na nagrody. Nagrodami w konkursie są: aparaty cyfrowe, kamery cyfrowe, laptopy, słowniki, programy multimedialne, obozy językowe oraz inne jeszcze materiały pomocne w nauce języków obcych. Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 20 stycznia 2012 roku. Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie internetowej www.houseofenglish.com.pl . Wszystkim filmowcom amatorom i uczestnikom konkursu życzymy powodzenia w grze.

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *