Próbny egzamin gimnazjalny 2011/2012

Próbny egzamin gimnazjalny odbędzie się 7, 8 i 9 grudnia - będzie to badanie wiedzy i umiejętności uczniów trzecich klas gimnazjów. Egzamin organizowany jest przez  Centralną Komisję Egzaminacyjną.

Próbny egzamin gimnazjalny organizowany przez CKE w dniach 7, 8 i 9 grudnia 2011 ma na celu pomóc w przygotowaniu nauczyciel i uczniów do nowej formuły egzaminu gimnazjalnego. Główny egzamin gimnazjaliści będą zdawać już tegoroczni trzecioklasiści w dniach 24, 25 i 26 kwietnia 2012. Udział szkół w próbnym egzaminie jest dobrowolny


Próbny egzamin zostanie przeprowadzony według nowych, obowiązujących od tego roku szkolnego zasad. Da to możliwość sprawdzenia się z nowymi zasadami dotyczącymi egzaminu gimnazjalnego wprowadzonymi w tym roku.


Podczas próbnego egzaminu CKE Instytut dodatkowo przeprowadzi Diagnozę Kompetencji Gimnazjalistów. Badacze przeanalizują wspólnie z nauczycielami prace uczniów z 80 losowo wybranych gimnazjów. W efekcie mają zostać opracowane materiały edukacyjne, by je następnie udostępnić nauczycielom, uczniom i ich rodzicom.

Na czym polega kasyno bez weryfikacji?

W dzisiejszym świecie hazardu online coraz popularniejsze stają się kasyna bez weryfikacji. Ten rodzaj kasyn przyciąga graczy swoją prostotą i wygodą, oferując doświadczenie hazardowe bez konieczności przechodzenia przez procedurę weryfikacji tożsamości. Jednak na co można

Czym zajmuje się nauka o finansach publicznych?

Nauka o finansach publicznych to dziedzina ekonomii, która bada, jak rządy na różnych szczeblach (centralnym, regionalnym i lokalnym) pozyskują, wydają i zarządzają środkami publicznymi, a także jak te działania wpływają na gospodarkę kraju. Jest to

Domowe Bąbelki

Świeża i delikatnie musująca woda? To możliwe dzięki domowym saturatorom, które umożliwiają szybkie i efektywne gazowanie wody. W dobie rosnącej świadomości zdrowotnej i ekologicznej, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z tego rozwiązania, by

Poszukiwanie Doskonałości POS: Od Projektu do Realizacji

Poszukiwanie doskonałości POS: Od projektu do realizacji

Uruchomienie skutecznej kampanii POS (Point of Sale) jest kluczowym elementem strategii marketingowej, która ma na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także wzmocnienie wizerunku marki w środowisku punktu sprzedaży. Sukces takiej kampanii wymaga przemyślanego podejścia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *